Άρθρο – μνημείο δημοσιογραφίας διαβάσαμε στη νέα ιστοσελίδα “FOCUS ston EVRO” που ιδρύθηκε το 2020 όπως και το “Κoumanto”.
Η ιστοσελίδα διαμαρτύρεται (το έχει ξανακάνει) για την ανάθεση προβολής ενός προγράμματος της ΔΕΥΑΑ σε κάποια διαφημιστική εταιρεία της Αλεξανδρούπολης.
Ερευνώντας το θέμα επικοινωνήσαμε με 2-3 πρόσωπα και μάθαμε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες :
Για την ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Η διαφημιστική εταιρεία που πονάει τον συντάκτη του άρθρου, διαθέτει όλες τις πιστοποιήσεις για να κάνει τέτοια έργα προβολής και μας παρέθεσε για το ρεπορτάζ δεκάδες παρόμοια έργα που έχει υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια.
Για το FOCUS ston EVRO
Εδώ τα πράγματα μπερδεύονται γλυκά.
Μαθαίνουμε (και ας μας διαψεύσει κάποιος) ότι ο ιδιοκτήτης (είτε εμφανής είτε αφανής) της ιστοσελίδας είναι εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος και το επάγγελμα του είναι διαφημιστής. Αυτό τα ερμηνεύει όλα.
Ο Απιστοποίητος διαφημιστής στο άρθρο του, δίνει δωρεάν συμβουλές για σωστή διαφήμιση.
Υποδεικνύει ως ιδιαίτερα δημοφιλές και αγαπημένο στους κατοίκους των Φερών το Δημοτικό Ραδιόφωνο, ενώ μετείχε στην πρώην δημοτική αρχή η οποία αφάνισε το Δημοτικό ραδιόφωνο. Δεν άφησαν ούτε ένα λόγο για να το επιλέξει κάποιος ανάμεσα από τα άλλα ραδιόφωνα.
Κάποιος πρέπει να του μιλήσει για ακροαματικότητα.
Συστήνει την διανομή φυλλαδίων (ειδικότητα του).
Βγάζει καημό και πόνο εναντίον της πρώην δημοτικής αρχής δηλαδή εναντίον του εαυτού του προφανώς γιατί δεν του έδινε δουλειές προφανώς λόγω της Νομοθεσίας.
Είναι μέλος του ΔΣ του Επιμελητηρίου Έβρου από το οποίο έπαιρνε και παίρνει που και που καμιά δουλίτσα.
Τελικά δεν καταλάβαμε που ακριβώς είναι το πρόβλημα;
Στο ότι την κατσίκα την πήρε ο γείτονας και πρέπει να ψοφήσει;;
Στο ότι δεν πήρε ο ίδιος την κατσίκα αφού δεν έχει τα φόντα;
Στο ότι ως δημοτικός σύμβουλος δεν μπορεί να παίρνει τέτοιες “κατσίκες” λόγω διαπλοκής;
Κοίτα ποιος μιλάει…θα μπορούσε να αναφωνήσει κανείς.
Τελικά που κάνουμε FOCUS;